A marketingesek legfontosabb feladata 2010-ben a vevők megszerzése és megtartása lesz, melynek eléréséhez a legtöbben a virtuális közösségekhez fognak fordulni.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"A virtuális programokkal foglalkozó Unisfair felmérésében 10-ből 6 megkérdezett marketinges szerint 2010-ben kritikus fontosságú lesz az új ügyfelek szerzése, de 48% a jelenlegiek megtartására koncentrálna – ez különösen fontos a válság idején.
Az Unisfair szerint a virtuális közösségek, melyek mind a potenciális, mind a már meglévő vevők számára érdekesek, segíthetnek ennek a két célnak az elérésében. A marketingesek 48%-a egyetért: ennyien jelezték, hogy a virtuális programok szervezése szerepelt azon a hármas listán, melyet jövőre gyakrabban kívánnak alkalmazni.
A leggyakoribb válasz" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.