Válság után: mi legyen a CRM stratégiával?
2009. december 17. írta: vecseilaszlo

Válság után: mi legyen a CRM stratégiával?

2009. november 19-én került megrendezésre a CEBC CRM 2009 konferenciája Ügyfélkezelés a konszolidáció időszakában címmel. A rendezvény főtámogatója, valamint moderátora ismételten a Magyar Telekom Csoport tagja, az IQSYS Zrt. volt.

Forrás: PrivátBankár

"A konferencia központi témája elsősorban az volt, hogy a recesszió okozta változásokat felismerve, és a tanulságokat levonva a cégek hogyan alakítsák a CRM stratégákat a megváltozott helyzethez; milyen területekbe érdemes invesztálni, melyek a gyakorlati megvalósítás kulcskérdései. A konferencián egy-egy esettanulmány került bemutatásra melyet maguk az ügyfelek mutattak be, hogy a bevezetett CRM rendszer hogyan épült be cégük életébe.

A tavalyi konferenciához hasonlóan" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr701604135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása