A tíz legelfuseráltabb vírusmarketing
2009. december 17. írta: vecseilaszlo

A tíz legelfuseráltabb vírusmarketing

A gerillamarketing hatásos eszköz, de az internetes népszerűséget nem olyan egyszerű megszerezni, mint az egyesek gondolják - hiszen a pontos recept nem ismert. Persze az egyszeri marketinges szakemberek ezt másképp gondolják: ők miért ne tudnák megcsinálni?

Forrás: PcWorld.üzlet
Szerző: Borsos Gyula


"Hiszen néhány delikvensnek elég, ha felveszi barátnőjét miközben a Nintendo Wii-vel játszadozik, esetleg egy fantasztikus bonyolult táncot lejt minden helyen ahol megfordult a világban, vagy bemutatja valaki, hogyan is kell a fénykarddal bánni egy igazi jedinek.

A világháló társadalmát manipulálni nem is olyan egyszerű, és csak a Jóisten a megmondhatója, kiből lesz szenzáció, és ki tűnik el az érdektelenség süllyesztőjében. Mindez természetesen nem akadályozott meg néhány céget abban, hogy megpróbálja. Álljon itt a szerintünk tíz legkevésbé sikerült gerillakampány.

10. Mike Gravel: A kő

Mike Kicsoda - ugye hogy nem cseng olyan ismerősen, mint az Obama vagy a Clinton ? Pedig a 78 éves Alaszkai szenátor az elnökválasztási kampány részeként gondolt arra, hogy a világhálón keresztül is népszerűsíti magát, ezzel még több szavazatot szerezve magának. A csodás videóban Mr. Gravel 71 másodpercig bámul a kamerába, ezek után egy futball labda nagyságú követ hősiesen a vízbe hajít, majd kőkemény léptekkel elhagyja a színhelyt. Vajon" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr301604145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Symbol Developer · http://www.symboltech.hu 2009.12.18. 09:42:49

Igen, eléggé elfuseráltak a marketing ötletek, de ezt csak a statisztika mutatja a végén. Első olvasásra nem tűnnek olyan rossznak (leszámítva a Vista WOW-ot), és ha talán nem kerülnek sok pénzbe, akkor egy próbát megértek.

Kisvállalkozások is próbálkoznak Twitter-rel (mi is), mégsem mondjuk, hogy bukás. Csak azt, hogy nem úgy jött be, ahogy terveztük.

"Nincs ez elrontva, csak másra lesz jó!" :)

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2009.12.18. 12:00:55

Azért engem érdekelne, hogy ki volt az a jószakember, aki kitalálta a Gravel féle köves sztorit. Ez annyira idegen attól amit el akart érni, hogy csuda.
süti beállítások módosítása