A gerillamarketing hatásos eszköz, de az internetes népszerűséget nem olyan egyszerű megszerezni, mint az egyesek gondolják - hiszen a pontos recept nem ismert. Persze az egyszeri marketinges szakemberek ezt másképp gondolják: ők miért ne tudnák megcsinálni?
Forrás: PcWorld.üzlet
Szerző: Borsos Gyula
"Hiszen néhány delikvensnek elég, ha felveszi barátnőjét miközben a Nintendo Wii-vel játszadozik, esetleg egy fantasztikus bonyolult táncot lejt minden helyen ahol megfordult a világban, vagy bemutatja valaki, hogyan is kell a fénykarddal bánni egy igazi jedinek.
A világháló társadalmát manipulálni nem is olyan egyszerű, és csak a Jóisten a megmondhatója, kiből lesz szenzáció, és ki tűnik el az érdektelenség süllyesztőjében. Mindez természetesen nem akadályozott meg néhány céget abban, hogy megpróbálja. Álljon itt a szerintünk tíz legkevésbé sikerült gerillakampány.
10. Mike Gravel: A kő
Mike Kicsoda - ugye hogy nem cseng olyan ismerősen, mint az Obama vagy a Clinton ? Pedig a 78 éves Alaszkai szenátor az elnökválasztási kampány részeként gondolt arra, hogy a világhálón keresztül is népszerűsíti magát, ezzel még több szavazatot szerezve magának. A csodás videóban Mr. Gravel 71 másodpercig bámul a kamerába, ezek után egy futball labda nagyságú követ hősiesen a vízbe hajít, majd kőkemény léptekkel elhagyja a színhelyt. Vajon" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.