Forrás: FN.hu - Tények és vélemények. Figyelünk a különbségre.
Szerző: D.P.
"Az angoloknál oly annyira erős ez a bizonyos „online shopping nap”, hogy 350 millió font (több mint 10 milliárd forint) értékben vásárolnak csak ezen a napon. Az ok pedig, hogy a hétvégi „csócsálás” után ilyenkor szokták realizálni a vásárlásokat. A napnak különösen a déli órái erősek, ebben az időszakban, az ebédszünetet kihasználva, alakulnak ki a legnagyobb tömegjelenetek az online shopokban. Egy felmérés szerint, a legerősebb pillanatban, 13.42-kor, 1,4 millió fontot költöttek.
Rácz István a Kirakat.hu internetes ár-összehasonlító oldal főszerkesztője az FN.hu-nak elmondta, javában tart az online csúcsszezon. A kezdete december 5-ére esett és a végét 15-e környékére várják, praktikusan azért, mert ebben az időszakban érkezik meg a decemberi fizetés. A napi látogatószám ennek megfelelően már most jelentősen, 30 százalékkal megugrott, viszont látszik, hogy az idei karácsony kissé „fagyosabb” hangulatú lesz, mint a tavalyi volt. Ám – ami némileg meglepő - nem tér el jelentősen a hagyományos kiskereskedelem arányától az online boltok forgalma karácsony tájékán.
A hagyományos boltokhoz hasonlóan itt is körülbelül" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.