A napokban jelentette meg kutatását a camScore és média ügynöksége a Starcom az Egyesült államokbeli internetezők átkattintási szokásairól. Az eredmény lesújtó és felhívja rá a figyelmet, hogy az online display hirdetések eddigi legfontosabb mérőszámának tekintett CTR (átkattintási arány) nem feltétlenül a legjobb mutató.
Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"A kutatás 2007 júliusi és 2009 márciusi adatokat hasonlít össze, és ebből kiderül, hogy míg 2 éve a felhasználók 32 százaléka kattintott a bannerekre, ez az arány a felére csökkent mára. Ráadásul míg korábban az internetezők 16 százalékához volt köthető a kattintások 80 százaléka, addig 2009-ben az arányok 8 illetve 85 százalékra módosultak. A kutatással foglalkozó AdvertisingAge cikk emellett megemlít egy 2008-as vizsgálatot, mely szerint a kattintók fele alacsony jövedelmű fiatal felnőttektől származik, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.