A CTR alkonya?
2009. december 11. írta: vecseilaszlo

A CTR alkonya?

A napokban jelentette meg kutatását a camScore és média ügynöksége a Starcom az Egyesült államokbeli internetezők átkattintási szokásairól. Az eredmény lesújtó és felhívja rá a figyelmet, hogy az online display hirdetések eddigi legfontosabb mérőszámának tekintett CTR (átkattintási arány) nem feltétlenül a legjobb mutató.

Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba


"A kutatás 2007 júliusi és 2009 márciusi adatokat hasonlít össze, és ebből kiderül, hogy míg 2 éve a felhasználók 32 százaléka kattintott a bannerekre, ez az arány a felére csökkent mára. Ráadásul míg korábban az internetezők 16 százalékához volt köthető a kattintások 80 százaléka, addig 2009-ben az arányok 8 illetve 85 százalékra módosultak. A kutatással foglalkozó AdvertisingAge cikk emellett megemlít egy 2008-as vizsgálatot, mely szerint a kattintók fele alacsony jövedelmű fiatal felnőttektől származik, akik" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr931589777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása