Instant karácsonyi ötletcsomag
2009. december 10. írta: vecseilaszlo

Instant karácsonyi ötletcsomag

"Karácsonykor úgy teszünk, mintha jól élnénk." Karácsonykor mindenkinek égeti a zsebét néhány ezer vagy tízezer forint, amit muszáj elkölteni ajándékra! Ne feledd! Ilyenkor az emberek sokkal fogékonyabbak a vásárlási ajánlatokra! Most még van időd lépni!

Forrás: OMA - Online Marketing Akadémia
Szerzők: Gombos Zsolt és Fehér Márton


"Szezonalitás
Használd a Google Keresési Trendek eszközt a különböző kulcsszavak keresési trendjeinek kielemzéséhez. A szezonalitásra és a karácsonyi roham alakulására ad információt. A legnagyobb karácsonyi roham tavaly az ünnepek előtti 1-2 hétben volt.

Vásárlási hajlandóság
A legtöbb termék esetében a nagy keresési forgalom magas vásárlási hajlandósággal párosul.
Egy átlagos webáruházban ilyenkor egységnyi látogatóból közel kétszer többen vásárolnak, mint az év más szakában.

Eladási modell
Kétféle eladási modell létezik:

  • Azonnali értékesítés, amikor cél, hogy a látogató első alkalommal is már lehetőleg vásároljon.
     
  • Feliratkozó gyűjtés, amikor érdeklődők szerzése a cél és később email marketing eszközökkel faragunk belőle vásárlókat.

Karácsonykor törekedj azonnali értékesítésre, nincs idő a feliratkozók nevelésére." ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr971589529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása