A te boltod. A te utad. Hogyan legyél sikeres Online Értékesítő?
2009. december 10. írta: vecseilaszlo

A te boltod. A te utad. Hogyan legyél sikeres Online Értékesítő?

Ebben a kiadványban megpróbálunk összefoglalni olyan megoldásokat, amelyekkel sikeresebbé teheted webáruházadat.

Forrás: Netkreativ.hu

"1) Válaszd ki mit szeretnél értékesíteni
Egy webáruház életében a termékek a legfontosabbak. Ha rosszul döntesz akkor lehet, hogy egy darabot se tudsz értékesíteni. Első lépésben fel kell mérned a piacot, hogy mit és mekkora nyereséggel tudsz értékesíteni.

Pár fontos kérdés a termékkel kapcsolatban:

  • A termék legális?
    Semmi értelme felépítened egy üzletet illegális vagy szűrke termékekre.
     
  • Keresel vele pénzt?
    Számolj a kisker-nagyker árréssel és kiderül meg tudsz—e élni belőle.
     
  • Biztos el tudod adni a neten?
    Nincs rosszabb mint arra rájönni, hogy nem működik az üzleti stratégiád.
     
  • Tudsz-e egyedi lenni?
    Tanulmányozd a konkuranciát és legyél egyedi, ne kövesd a trendeket!
     
  • Érdekel-e a termék?
    Ha teljesen hidegen hagy, akkor az üzleted sem lesz sikeres.

Értékesíts olyan terméket ami tégéd is felvillanyoz!
Az intérneten szinte mindent el lehet adni, de sikeresebb lehetsz ha olyan terméket forgalmazol, ami tégéd is érdekel. Példának említhetném a Modellexpressz.hu webáruház tulajdonosait. Gyerek koruk óta szednek szét és raknak össze modelleket. Saját maguk is modelleznek és imádják a termékeiket.

A terméked olyan, amit az emberek az intérneten rendelnek meg?
Kérdézz meg pár barátot, hogy ők megrendelnék-e online azt a bizonyos terméket. Lehet olyan terméked is, amit még senki nem forgalmaz. Vizsgáld meg a piacot.

Van-e még lehetőséged bejutni a terméked piacára?
Ha olyan terméket forgalmazol, ahol már nagy a konkurenciaharc, akkor valahogy ki kell emelkedned. Egyediségre kell törekedned és lehetséges, hogy sokkal nagyobb összeget kell majd marketingre fordítanod. Gondold át jól, mert nem lesz könnyű.

Ha túlzsúfolt a piacod

A bátraké a szerencse! Nézz körül és találj ki egyedi megoldásokat, ösztönző programokat, pontgyűjtő rendszert. Tűnj ki a tömegből! De választhatsz itthon ismeretlen márkát is, legyél hivatalos magyarországi importőr. A lényeg, hogy  valamiben legyél más!

Szűkítsd le a piacod
Az egyediség egyik legjobb lehetősége ha leszűkíted a célpiacod. Képzeld el ha nyitnál egy karácsonyi, vagy valentin napi ajéndék boltot. Itt csak 1-2 hétig értékesítenél, de akkor hatalmas forgalmad lehetne, és mivél csak ezzel foglalkozol, sokan felfigyelnének rád.

2) Keresd meg a számodra tökéletes kulcsszavakat
A kulcsszavak megmutatják a keresőknek 5-6 szóban, hogy mivel folglalkozol. Ezekkel a  szavakkal fognak a vásárlóid megtalálni a keresőkben. Ezért fontos, hogy a kulcsszavaid relevánsak legyenek és pontosan a te termékidet írják le. Ellenkező esetben rögtön bezárják az oldaladat és növelik a visszafordulási arányodat. Egy oldalon ne használj sok kulcsszót, inkább fókuszálj az adott lap témájára." ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr731589055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása