A Vatera-kampány közösségi megjelenéseiért a neo felelt. Ács Mihány vezető szövegíró többek között egy swingerpartit és egy párizsi randit passzolt Vera képében.
Forrás: Médiainfo.hu - médiások médiája
"A Neo Interactive készítette a Cluso koncepciója alapján a Vatera "Megcsal a férjem" kampányának webes megjelenéseit. Ebben erősen építettek a közösségi megjelenésekre. Scheimer "Vatera" Vera folyamatosan kommunikált a neten az érdeklődőkkel. Így gyűjtött össze a kampány alatt 4800 Facebook rajongót, 4600 iWiW ismerőst és 1080 Twitter követőt.
A kissé neurotikus Vera "magyarhangja" Ács Mihály, a neo vezető szövegírója volt. Elmondta, nem volt még hasonló élménye pályája során: "Nem azért, mert ebben a munkában nem volt különbség nappal és éjjel, hétköznap és hétvége között, hiszen egy megszemélyesített kampánykarakter nem csak munkaidőben beszélget. Hanem mert első kézből, nagy számban jöttek a visszajelzések, ami - egy reklámos számára bármily furcsa is ezt kimondani -, újdonság és egyben felemelő érzés".
"Veráról (a legtöbben) tudták, hogy nem valós figura. De ahogy egy jó krimin is izgul az ember, és bele tudja magát élni a történetbe, ugyanúgy a netezők is vették a lapot, és együtt írták velünk a történéseket. Nem csupán követték az eseményeket, hanem beszélgettünk, elmondták a véleményüket" - tette hozzá.
"A kampány elején" ... >>
Forrás: http://www.facebook.com/megcsalaferjem
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.