10-12 évvel ezelőtt, amikor az e-mailt elkezdték direkt marketing eszközként használni, megszokott volt a 70-80%-os vagy azt is meghaladó megnyitási ráta, illetve a 15-20%-ot is elérő átklikkelési arány.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Manapság amikor egy sikeres e-mail kampányról beszélünk, annak megnyitási aránya 25% felett van, az átklikkelési ráta pedig 3-4%-os. Azonban komoly különbségeket találhatunk, ha az eredményeket összehasonlítjuk Európa különböző országaiban.
Arnaud Le Lann, a Euroleads ügyvezetője, komoly kétségeket fogalmazott meg a médium jövőjével kapcsolatban.
Megvizsgálta közelebbről is a 2008-ban végzett B2B kampányaikat, és az eredmények egyértelműek voltak: az ajánlattól függetlenül, azok az országok teljesítettek a legjobban, amelyekben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.