Az internet egyre meghatározóbb színtere a kereskedelmi televíziók küzdelmének: az RTL elindította új online műsortárát Most néven, és a TV2 is hamarosan vadonatúj videós platformot mutat be. De fel tudják-e venni a versenyt a tévés tartalmak az egyre népszerűbb videomegosztókkal? Vajon melyik csatorna lesz a felhasználókért folytatott harc győztese?
Forrás: eMaSa - médiaszakmai portál
Szerző: T.T.
"„Az RTL-nél becsomagolták a nagy semmit” – fogalmazta meg véleményét Nagy Andrea, a TV2 kommunikációs és marketingigazgatója az RTL Klub október elején elindított RTL Most online videóoldalával kapcsolatban. A rivális televízió szakembere szerint noha az RTL kétségkívül ügyesen márkázta meg és vezette be az új site-ot, az szerinte nem nyújt többet, mint a TV2 által már korábban elindított Webcast videosite.
Bár az RTL Klub gyorsan az élre törő (lásd Kaká, Ronaldo és Csillag születik az élen című keretes írásunkat – a szerk.) fejlesztésével technikailag kétségkívül most kerültek nagyjából egy szintre a hazai kereskedelmi adók online videotárai, egyik csatorna sem ma kezdett kísérletezni az online videós tartalmakkal: a TV2 a korábbi, válogatott műsorokat kínáló oldalak után 2007-ben indította el az összes saját gyártású műsorhoz hozzáférést adó Webcastot, az RTL Klub pedig – melynek egyes műsorait szintén évek óta meg lehet tekinteni az interneten – mostantól ad online hozzáférést az összes saját tartalomhoz.
A két csatorna online küzdelmében a Most elindulása minden bizonnyal új fejezetet nyit:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.