Tegnap délelőtt a szervezők és a szponzorok jóvoltából meghallgattam Obama kampányfőnökének előadását. David Plouffe szavait a választási győzelem tette hitelessé. Így csináltuk - mondta -, és nyertünk!
Forrás: KFKI IT lábjegyzet - Dr. Bőgel György blogja
Szerző: Dr. Bőgel György
"Érdekes előadás volt. Tényleg az. Talán az volt benne az érdekes, hogy tulajdonképpen nem mondott semmi újat. Körülbelül negyven percig beszélt, közben gyakorlatilag egy szót sem szólt Obama politikájának tartalmáról, például a háborúkról, az egészségügyi reformról, a kínai kapcsolatokról, az adókról.
Az internetes gazdaság szabályait mondta fel. Ez az, amiben nem volt semmi új. Gond nélkül az elmondottak mellé tudnám tenni a szakirodalmat: az internetes értékesítés alapszabályai mondjuk Patricia Seyboldtól, CRM Thomas Siebeltől, a digitális generáció viselkedése és a pro sumer-koncepció Don Tapscottól, a hálózatok világa Albert-László Barabásitól, a mérés és adatelemzés fontossága Davenporttól, néhány tanulmány a társasági hálókról Danah Boyd tollából, valamelyik jobban sikerült könyv a Google-ról… Összeállt a kampánymenedzser-tananyag gerince.
A többi az értelmezés és az alkalmazás, és ebben volt különleges Obama kampánya, és ez adta a sava-borsát Plouffe előadásának. Az, hogy megcsinálták. Tényleg megcsinálták. És működött. Hogy pontosan mennyire, azt nem tudjuk, de működött.
Kampány az interneten. Kövessük a kampányfőnök gondolatmenetét, és ahogy ő tette, maradjunk sterilek, politikamentesek. Adva van egy termék," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.