Éppen most olvastam egy Haszonkulcs.hu-n megjelent cikket és ennek apropóján gondoltam, hogy foglalkozom én is a témával. A fenti cikkben megjelent Wolf Gábor neve is, illetve az az adat, hogy ezt az Egyesült Államokbeli Atlantában megrendezett Info Summit konferencián hallotta.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"Ezen én egyáltalán nem vagyok meglepve! Sőt régebb óta lehet sejteni, hogy a hagyományos marketing szerepe erősen csökkenni fog. Valahogyan úgy érzem, hogy ezen a piacon is azok a cégek fognak sikert elérni, akik minél előbb elkezdik kicsit hasonló ez ahhoz, ami a webes jelenlét esetében volt annó. Azok a cégek tudtak igazán nagyok lenni, akik nagyon hamar léptek és lett webáruházuk még mielőbb a konkurenciában csak a webáruház gondolata is felmerült. Ezzel nem arra akarok célozni, hogy mostmár nem éri meg webáruházat fejleszteni, hanem arra, hogy magát egy webáruházat csak önmagában csinálni teljesen felesleges.
Nézzük meg kicsit, hogy kik azok akik haladnak a korral és használják a közösségi média eszközeit. Nem szeretnék arra célozni, hogy a közösségi média csak Twitter és Facebook de jelen pillanatban ezek az egyik legelterjedtebb eszközök, és mióta a Facebook.com a 8. leglátogatottabb oldal Magyarországon azóta nehéz nem beszélni róla.
Habár nem webáruház, de pillanatok alatt" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.