Forrás: Világgazdaság Online
"Elemzők arra hívják fel a figyelmet, hogy rendkívül fontos hétvége a november-decemberi forduló, ugyanis ez a kezdetet az utolsó két hónap kiskereskedelmi hajrájának, amely szegmens a fogyasztás centrikus amerikai gazdaság gerincét adja.
Piackutatók becslései szerint általában november-december tájékán szedik össze az iparág vállalatai bevételeiknek akár a harmadát, de jellemző becslés a National Retail Center prognózisa, amely az egész éves eladások 1 százalékos visszaesése mellett, erre a periódusra 1 százalékos plusszal kalkulál. A várakozásokat a hagyományos kiskereskedelemmel szemben az online szegmens igazolhatja vissza. A hétfői „Cyber Monday” internetes eladások forgalma: az előzetes becslések szerint 16 százalékkal nőhetett az egy évvel korábbi szinthez képest – mutatja ki a Coremetrics vizsgálata.
A november 26 és 29-e közötti hétvégén fél százalékkal nőtt a láncok teljes – tehát internetes eladásokkal korrigált – forgalma: 41, 2 milliárd dollárra, a tavalyi hasonló időszakban mért 41 milliárd dollárról. Ennél sokkal jelentősebb mértékben nőtt az áruházak látogatottsága:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.