A Google a napokban bemutatta a Comparison Ads-et, azaz az összehasonlító reklámot, melynek nevéből is kitűnik, hogy az ajánlatok összehasonlítására szolgál.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Az új szolgáltatás jelenleg még csupán az Egyesült Államokban elérhető, ott is csak a pénzintézetek vehetik igénybe, ám a későbbiekben kiszélesíti a vállalat a felhasználói kört, s kiterjeszti a földrajzi határokat is. Az új funkció lényege, hogy az internetezők összehasonlíthatják a különböző ajánlatokat. Ha a felhasználók rákeresnek az USA-ban például a hitel szóra, akkor több hirdetés is bevillan, a Comparison Ads-el azonban alaposabban is szemügyre vehetik a szörfölők az ajánlatokat, és kiválaszthatják a legkedvezőbbet. Elsőként megkérdezi a rendszer, hogy mégis milyen céllal keres hitelt az érdeklődő, s ha az kiválasztotta a megfelelő kategóriát, akkor továbblépteti őt a tulajdonképpeni összehasonlító aloldalra, ahol egymás alatt megjelennek a bankok a hozzájuk tartozó telefonszámokkal és linkekkel. A hirdetőnek akkor kell fizetnie, ha" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.