A Facebook társalapítója és Barack Obama amerikai elnök online kampányának szervezője szerint továbbra sincs hiány kreatív webes ötletekből, de a befektetők megnézik, hogy mire adnak pénzt.
Forrás: SG.hu - Informatika & Tudomány
"Chris Hughes jelenleg a General Catalyst Partner cég munkatársaként dolgozik, feladata a legjobb IT-projektek megtalálása. Nemrég meghívott vendégként részt vett a mobile.futuretalk 09 nevű rendezvényen. A fiatalember nem panaszkodhat, hiszen az élete meglehetősen tartalmas volt már eddig is: a Facebook társalapítója, majd a közösségi portál szóvivője lett, később pedig ő szervezte Barack Obama amerikai elnök online kampányát. A Facebookban megőrizte a tulajdonrészét és mellékállásban a cég tanácsadója.
"Ismét egyre több üzletet kötnek világszerte az IT-szektorban. Az ipar újra befektetési lehetőségeket keres. A piac tavaly év végén volt a padlón, de az elmúlt 6 hónapban ismét magára talált. A korábbi helyzethez képest különbség ugyanakkor, hogy ma már nagyon megnézik a befektetők, hogy melyik vállalkozást vagy programot támogatják. A beruházók okos vállalkozókat, jó ötleteket és befektetési lehetőségeket egyaránt keresnek, vagyis az alap dolgok változatlanok maradtak."
"Általánosságban elmondható, hogy sok cégnek vannak jó ötletei és csinál jó dolgokat. A legnagyobb trend szerintem jelenleg a valós idejű web, ez ma már szinte mindenütt megtalálható. Ezen a területen sok minden történik és minden bizonnyal ez lesz a legnagyobb divat, de" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.