Tavalyhoz képest megduplázódott azok száma, akik élelmiszert vásároltak az interneten keresztül, ugyanakkor még mindig nagy visszatartó erő, hogy hiányzik a termékek kézzelfoghatóságának hiánya – derült ki a KutatóCentrum és a Mai Piac közös E-Shopping FMCG Report 2009 felméréséből.
Forrás: Menedzsment Fórum - mfor.hu
"Nemzetközi viszonylatban gyors ütemben nő a napi fogyasztási cikkek online piaca. Nemcsak a nemzetközi adatok, de a hazai trendek is azt mutatják, hogy ez a terület jelentős piaci potenciállal bír.
A felmérés eredményei szerint a 2008-as adatokhoz képest jelentősen nőtt a napi fogyasztási termékek iránti kereslet az interneten: az elmúlt évben az online vásárlók 27 százaléka vett ebbe a kategóriába tartozó terméket a világhálón, míg a megelőző évben ez az arány még csak 16 százalék volt. „Az internetezők száma és azon belül az online bevásárlást kipróbálók aránya is folyamatosan emelkedik. Így tavaly óta több mint kétszeresére nőtt azoknak a száma, akik a világhálón keresztül szereztek be napi fogyasztási cikket” – értékelte az eredményeket Barcza Enikő, a KutatóCentrum vezetője.
Parfüm és kenyér: mit vásárolunk a neten?
A napi fogyasztási cikkek online vásárlása jellemzően három fő termékkategóriára," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.