SMO helyett: profi vírusmarketing
2009. november 26. írta: vecseilaszlo

SMO helyett: profi vírusmarketing

A TechCrunchon egy vírusmarketingben járatos vendégszerző két éve azt vette végig, hogy ők hogyan készítettek sikeres vírudvideó kampányokat.

Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó


"A téma ugye őjból aktuális, hiszen egyre többet beszélünk arról, hogy a közösségi média hogyan és mennyiben használható hatékony marketingeszközként. Eddig egy jó példát tudunk, és ez pedig a vírusmarketing.

Akit érdekel, olvassa végig a postot odaát, megéri. Akik épp sietnek valahova, azoknak összefoglalom pár mondatban azokat a részeket, amik szerintem érdekesek.

Videókészítésnél az alapdolgok:

  • rövidség (15-30 másodperc)
  • egyszerű tartalmi elem, ami könnyen remixelhető
  • ne legyen hirdetésszerű
  • megdöbbentő legyen (mindenképpen keltse fel az érdeklődést)
  • hamis, figyelemfelkeltő szövegek (irányítsa a figyelmet a tartalomra, minden áron)
  • szex (szexi csajokkal mindent el lehet adni)

A lényeg, hogy a videó koncepciója illeszkedjen a megrendelő hirdetni kívánt termékének élményvilágába. És ne direkt utalásokkal operáljunk.

Ebből lesz tehát az alapanyag. Ezt követően" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr811551980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása