A TechCrunchon egy vírusmarketingben járatos vendégszerző két éve azt vette végig, hogy ők hogyan készítettek sikeres vírudvideó kampányokat.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"A téma ugye őjból aktuális, hiszen egyre többet beszélünk arról, hogy a közösségi média hogyan és mennyiben használható hatékony marketingeszközként. Eddig egy jó példát tudunk, és ez pedig a vírusmarketing.
Akit érdekel, olvassa végig a postot odaát, megéri. Akik épp sietnek valahova, azoknak összefoglalom pár mondatban azokat a részeket, amik szerintem érdekesek.
Videókészítésnél az alapdolgok:
- rövidség (15-30 másodperc)
- egyszerű tartalmi elem, ami könnyen remixelhető
- ne legyen hirdetésszerű
- megdöbbentő legyen (mindenképpen keltse fel az érdeklődést)
- hamis, figyelemfelkeltő szövegek (irányítsa a figyelmet a tartalomra, minden áron)
- szex (szexi csajokkal mindent el lehet adni)
A lényeg, hogy a videó koncepciója illeszkedjen a megrendelő hirdetni kívánt termékének élményvilágába. És ne direkt utalásokkal operáljunk.
Ebből lesz tehát az alapanyag. Ezt követően" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.