Az NPD felmérése szerint egyre többen szánják rá magukat a játékok megvásárlására, ez pedig sokszor egyetlen impulzus alapján történik. Eközben tovább hódít a Halo.
Forrás: SG.hu - Informatika & tudomány
"A számítógépes és konzolos játékok kapcsán egyszerre két érdekes hír is befutott a napokban, ezeket vesszük most sorra összeállításunkban. Elsőként az NPD felméréséről tudósíthatunk, amelyet ezúttal Kanadában végeztek el, célja pedig annak felderítése volt, hogy egészen pontosan mely tényezők befolyásolják a vásárlásban a játékosokat.
A végeredmény alapján azt a következtetést vonták le a piackutató cég szakértői, hogy az Egyesült Államokra emlékeztető, sokak által csak mini-USA-nak nevezett piacon nagyjából egyelően oszlanak meg a nemek között azon vásárlók, akik egyetlen impulzusra, egy gyors döntés által voksolnak a vásárlás mellett. Ezen vásárlók aránya meglepően magas, a trend pedig a gazdasági válság közepette sem gyengült, ami mindenképpen arra utal, hogy a játékpiacon ez sokkal kisebb hatással volt a szokásokra." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.