2008-hoz képest kétszer annyian vásároltak élelmiszert az interneten. A legfőbb visszatartó erő a kézzelfoghatóság hiánya.
Forrás: Kreatív.online
"A napi fogyasztási cikkek hazai online kereskedelmét vizsgálta a KutatóCentrum és a Mai Piac a második E-Shopping FMCG Report keretében.
A felmérés eredményei szerint a 2008-as adatokhoz képest nőtt a napi fogyasztási termékek iránti kereslet az interneten: az elmúlt évben az online vásárlók 27 százaléka vett ebbe a kategóriába tartozó terméket a világhálón, míg a megelőző évben ez az arány még csak 16 százalék volt. A napi fogyasztási cikkek online vásárlása három fő termékkategóriára," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.