Egyre több magyar vesz élelmiszert a világhálón
2009. november 24. írta: vecseilaszlo

Egyre több magyar vesz élelmiszert a világhálón

2008-hoz képest kétszer annyian vásároltak élelmiszert az interneten. A legfőbb visszatartó erő a kézzelfoghatóság hiánya.

Forrás: Kreatív.online

"A napi fogyasztási cikkek hazai online kereskedelmét vizsgálta a KutatóCentrum és a Mai Piac a második E-Shopping FMCG Report keretében.

A felmérés eredményei szerint a 2008-as adatokhoz képest nőtt a napi fogyasztási termékek iránti kereslet az interneten: az elmúlt évben az online vásárlók 27 százaléka vett ebbe a kategóriába tartozó terméket a világhálón, míg a megelőző évben ez az arány még csak 16 százalék volt. A napi fogyasztási cikkek online vásárlása három fő termékkategóriára," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr511548831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása