Keresőmarketing napon jártam
2009. november 23. írta: vecseilaszlo

Keresőmarketing napon jártam

Íme egy rövid kis beszámoló a mai Keresőmarketing napról.


Forrás: Webforgalom blog - A látogatottság-növelés leghatékonyabb eszközei Kipróbált, Magyarországon működő módszerek (+ Internetbiznisz témák rendszer nélkül)
Szerző: Szabó Gábor


"Gyorsan az elején tisztázom, hogy milyen szemszögből vizsgáltam a hallottakat.

Olyan kkv vagyok, aki aktívan használja az itthon elérhető rendszerek mindegyikét (Adwords, Etarget, CTnetwork), mellékesen néhány ügyfélnek is segít ebben. A lehetőségeket és az újdonságokat tekintve viszonylag tájékozott, és a néhány hetes hírek már nem igazán hozzák lázba.

Ennek ismeretében a véleményem a délelőttről.

    * Megtudtuk, hogy a Facebook, a Twitter, a Youtube, stb… egyre népszerűbb.
    * Kaptunk egy kis reklámjogi betekintőt.
    * Hallottuk a Google nagy bejelentését, ami gyakorlatilag az elmúlt időszak kis bejelentéseinek összegzése volt.
    * Hallhattuk, hogy az Etarget is fejleszt.
    * Kiderült, hogy a keresők fejlesztése költséges.
    * Már azt is tudjuk, hogy miként hatott a piaci szereplőkre a válság.


Gyakorlatilag minden téma a szolgáltatók szemszögéből volt megközelítve. Mennyi hirdetést jelenít meg az Etarget. Honnan lesz bevétele egy magyar keresőnek, stb…

Az egész olyan volt, mint" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr621545983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása