Íme egy rövid kis beszámoló a mai Keresőmarketing napról.
Forrás: Webforgalom blog - A látogatottság-növelés leghatékonyabb eszközei Kipróbált, Magyarországon működő módszerek (+ Internetbiznisz témák rendszer nélkül)
Szerző: Szabó Gábor
"Gyorsan az elején tisztázom, hogy milyen szemszögből vizsgáltam a hallottakat.
Olyan kkv vagyok, aki aktívan használja az itthon elérhető rendszerek mindegyikét (Adwords, Etarget, CTnetwork), mellékesen néhány ügyfélnek is segít ebben. A lehetőségeket és az újdonságokat tekintve viszonylag tájékozott, és a néhány hetes hírek már nem igazán hozzák lázba.
Ennek ismeretében a véleményem a délelőttről.
* Megtudtuk, hogy a Facebook, a Twitter, a Youtube, stb… egyre népszerűbb.
* Kaptunk egy kis reklámjogi betekintőt.
* Hallottuk a Google nagy bejelentését, ami gyakorlatilag az elmúlt időszak kis bejelentéseinek összegzése volt.
* Hallhattuk, hogy az Etarget is fejleszt.
* Kiderült, hogy a keresők fejlesztése költséges.
* Már azt is tudjuk, hogy miként hatott a piaci szereplőkre a válság.
Gyakorlatilag minden téma a szolgáltatók szemszögéből volt megközelítve. Mennyi hirdetést jelenít meg az Etarget. Honnan lesz bevétele egy magyar keresőnek, stb…
Az egész olyan volt, mint" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.