Gyakori hiedelem, elképzelés, vagy hívhatjuk akár összeesküvés-elméletnek is azt, hogy a Google ún. természetes találati listája és az Adwords hirdetések között van valamiféle összefüggés, egymásra hatás.
Forrás: AdWords blog - hasznos tippek és jótanácsok egy Google Hirdetési Szakértő tollából!
Szerző: Gál Kristóf kkv online marketing specialista
"Én személy szerint az alábbi elképzelésekkel találkoztam eddigi pályafutásom során:
- ha nem hirdetek az Adwords-ben, akkor hátrányba kerülök a normál találati listán (ezt értelemszerűen a nem hirdetők "szokták" gondolni)
- az előző párja, hogy ha hirdetek, akkor kifejezetten előnybe kerülök a normál listán (ez akár lehet indok is a hirdetés elkezdésére!)
- a hirdetés abbahagyása büntetéssel jár (van, aki csak emiatt nem állt le a hirdetésekkel)
A három kiragadott példa (alapvetően más verziókat nem is nagyon tudok elképzelni egyébként) persze fedésben van, az egyik "elméletből" tulajdonképpen következik a másik." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.