Az Analyticsben gyakran lehet találkozni olyan jelentésekkel, amelyek szerint bizonyos látogatások során a felhasználó látszólag nulla másodpercet töltött el az oldalon, vagy valamilyen bontásban bizonyos aloldalakon eltöltött idő nulla másodperc.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
"A látszólag nulla másodperces látogatásokra a magyarázat a következő: Az oldalon (például a kezdőoldalon) eltöltött idő kiszámításához az Analytics két időpont között eltelt időt vesz figyelembe: a kezdőoldal betöltődési időpontját, és azt az időpontot, amikor a kezdőoldalról a felhasználó a webhely egy másik oldalára navigál. Ekkor a kezdőoldalon eltöltött idő a két időpont különbsége. Egyszerű tehát az oldalon eltöltött idő mérése azokban a helyzetekben, ha a felhasználó a webhelyen belül több aloldalt is megtekint.
Ha viszont a látogató csak egy oldalt néz meg," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu