A cégek 59 százalékánál a vezetők ismerik a web 2.0 vagy/és a közösségi média fogalmát Németországban. Ugyan 21 százalék már hallotta a web 2.0 kifejezést, de nem tudja, mit jelent.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"A vezetők 34 százaléka a Xing üzleti közösségi portálnak a tagja, 19 százalék a Facebooknak. 40 százalék nem tagja közösségi hálózatnak. A közösségi honlapokat 41 százalék személyek keresésére használja, 31 százalék üzleti kapcsolatépítésre, 23 százalék információgyűjtésre." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.