Olyan ínséges időket élünk, hogy egy Google Wave-accounttal jobban lehet csajozni, mint egy piros Porsche 911-gyel. De mire ez a felhajtás? Szereztünk egyet, és kipróbáltuk a Google forradalminak kikiáltott üzenetküldőjét, ami a cég szerint olyan, ahogyan az email kinézne, ha ma találták volna föl, és nem ötven évvel ezelőtt.
Forrás: Index.hu
Szerző: Anarki
"Ha még nem tudnák, mostanában az a legnagyobb májer, akinek van Google Wave-accountja. Annál, akinek van Google Wave-accountja, már csak egy nagyobb májer létezik: az, aki meghívókat is tud küldeni. A Google-nek szeptember végén sikerült úgy elindítania az új levelező nyilvános tesztjét, hogy a wave-ezés körül kisebb hisztéria alakult ki, mert kipróbálni csak várólistás sorban állás után, vagy meghívóval lehet. Így akinek már sikerült accountot szereznie, fensőbbséges arckifejezéssel jár-kel a világban, akinek meg nincs, a net legsötétebb bugyraiban ácsingózik érte, kiszolgáltatva magát a meghívókufárok kényének-kedvének.
A Wave az új email?
De mire ez a felhajtás? Arra, hogy a Google Wave a beharangozók szerint forradalmi alkalmazás, az email jövője, vagy a jövő emailje, új paradigma, amely alapjaiban változtatja meg kommunikációs szokásainkat.
Ha belépünk, ebből elsőre annyi látszik, hogy a Wave-ben az üzeneteket nem üzenetnek, hanem wave-nek (hullámnak) hívják, és ennek megfelelően nem is annyira a postai levelekre hasonlítanak, hanem wikibejegyzésekre, amelyeket elküldésük és kézhez kapásuk után is lehet szerkeszteni. Új üzenet írása helyett tehát" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.