Aki e-mail kampányt akar kiküldeni, valószínűleg fejtörést okoz neki a legmegfelelőbb időpont megtalálása.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Miért jelent ez ekkora problémát?
Minél hamarabb tudja a küldés után elolvasni a címzett levelet, annál nagyobb az esélye annak, hogy bármilyen reakciót kiváltsunk belőle.
Ha olyan időpontban küldjük ki a kampányt, ami után várhatóan még sok levelet fog kapni, de nem tudja elolvasni, még nagyobb erőfeszítésre (pl.:ütős subject) van szükség ahhoz, hogy kitűnjön az e-mail a tömegből.
Egy kutatás szerint (Beta Research Corporation) népszerű időpontok az e-mailek olvasására: a hazaérkezés ideje, az ebédszünet és a lefekvés volt.
Egy nemzetközi marketing megoldásokat kínáló cég egy frissen piacra dobott eszközével már itt is biztosra mehetünk. A szoftver ugyanis" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.