Internetes reklámköltés 1 százalék csökkenés Amerikában
2009. október 28. írta: vecseilaszlo

Internetes reklámköltés 1 százalék csökkenés Amerikában

A reklámköltések értéke 15%-kal csökkent Amerikában 2009. I. félévben az előző év azonos időszakához viszonyítva. Csak a kábeltévék reklámbevételei növekedtek, 2%-kal. Az online költések 1%-kal csökkentek. A legnagyobb visszaesést az üzleti magazinok szenvedték el, a hirdetési költések itt 32%-kal estek vissza.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"The Nielsen Company reported that U.S. advertising for the first half of 2009 fell 15.4% compared to the first half of 2008. Preliminary figures show that U.S. ad expenditures declined over $10.3 billion to a total spend of $56.9 billion in the first two quarters.

Cable Television ad spending was the only medium to show growth through the first six months of the year (+1.5%). The increase is especially significant since Nielsen reported Cable TV ad spending was down 2.7% through the first quarter this year. Spanish Language Cable TV also saw ad spending tick up 0.6%." ... >>

 

 


 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr461463933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása