Méret a lényeg? - CTR bűvöletében
2009. október 27. írta: vecseilaszlo

Méret a lényeg? - CTR bűvöletében

Az online hirdetések hatékonyságát több féle képpen is vizsgálhatjuk, a leggyakoribb mutatószámok a megjelenés, egyedi látogatók, átkattintás, akció, interakcióval töltött idő. Ezek jelentősége többször is megkérdőjelezhető, ennek ellenére az ügyfél oldalon elvárják a megfelelő számokat.

Forrás: adserver blog
Szerző: Erőss Csaba


"Az egyik leginkább vitatott mutató az átkattintási arány(CTR). Az internetes társadalom alapvetően ellenálló az online hirdetésekkel szemben és ez Magyarországra különösen igaz, így arra rávenni a fogyasztókat, hogy még kattintsanak is, nem mindig ígérkezik egyszerű feladatnak.

Alapvetőnek tekinthető, hogy a kreatív tartalom és az elhelyezés kulcs szerepet játszik a CTR alakulásában, de vajon van olyan más tényező is, amibefolyással lehet rá." ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr681461498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása