Az online hirdetések hatékonyságát több féle képpen is vizsgálhatjuk, a leggyakoribb mutatószámok a megjelenés, egyedi látogatók, átkattintás, akció, interakcióval töltött idő. Ezek jelentősége többször is megkérdőjelezhető, ennek ellenére az ügyfél oldalon elvárják a megfelelő számokat.
Forrás: adserver blog
Szerző: Erőss Csaba
"Az egyik leginkább vitatott mutató az átkattintási arány(CTR). Az internetes társadalom alapvetően ellenálló az online hirdetésekkel szemben és ez Magyarországra különösen igaz, így arra rávenni a fogyasztókat, hogy még kattintsanak is, nem mindig ígérkezik egyszerű feladatnak.
Alapvetőnek tekinthető, hogy a kreatív tartalom és az elhelyezés kulcs szerepet játszik a CTR alakulásában, de vajon van olyan más tényező is, amibefolyással lehet rá." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.