A népszerű közösségi oldalaknak több nő, mint férfi tagja van, derül ki a Future Works reklámcég elemzéséből.
Forrás: ITmánia.hu
"A Google Ad Planner nevű szolgáltatásának a segítségével készült felmérés szerint Facebook és a Twitter felhasználóinak az 57 százaléka nő, a MySpace-en pedig 64 százalékos a nők aránya. A Future Works adatait több korábban publikált elemzés is alátámasztja.
A Repleaf nevű médiakutató cég vizsgálata szerint a közösségi oldalakon a 35 és 50 év közötti nők aránya emelkedik a legnagyobb mértékben, és a cég szerint az internetes kapcsolattartásra alkalmas oldalak működését egyre nagyobb mértékben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.