Idegenkednek az amerikai felnőttek a célzott reklámoktól. Egy felmérés szerint látatlanban az internetezők kétharmada ellenzi a személyre szabott reklámokat - adta hírül az eMarketer.
Forrás: [origo] techbázis
"Megdőlni látszik a marketingesek és tartalomszolgáltatók álma. Az Anneberg Kommunikációs Iskola, a UCLA Berkley Jogi Kara és az Anneberg Public Policy Center által ezer amerikai felnőtt megkérdezésével elvégzett vizsgálat szerint az online újságolvasók nem szeretik a személyre szabott reklámot. Más, korábbi vizsgálatok azt mutatták ki, hogy az érdekes, a felhasználó ízlésével és érdeklődésével egyező reklámokat szívesen fogadják a netezők.
Az előzetes várakozásokkal szemben az amerikai felnőttek 66 százaléka nem szeretné, ha az érdeklődésének megfelelő reklámokat mutatnának neki." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címe