Az online reklámok lényegében azonos értékeket mutatnak a tévéreklámokkal Németországban. Egy kutatás az alábbi eredményeket hozta: Márkaismertség spontán - online 62 százalék, tévé 61 százalék <> Visszaidézés spontán - online 46 százalék, tévé 43 százalék, <> Márkaismertség támogatott - online 92 százalék, tévé 93 százalék, <> Visszaidézés támogatott - online 80 százalék, tévé 80 százalék.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"Facit Digital vergleicht Kontaktqualität von Fernsehen und Online im Auftrag von Plan.Net und United Internet Media Eine unter dem Dach der Forschungsgemeinschaft »Zukunft Digital« vorgelegte Studie vergleicht erstmals die beiden Medienkanäle Online und TV in ihrer Wirksamkeit: Im Auftrag der Plan." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.