A jó hír az, hogy a Forrester Research egy friss felmérése szerint az e-mail marketingesek 51%-a az átklikkelésből származó információkat felhasználja, mint szegmentációs tulajdonságot. A rossz hír pedig ugyanez.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Ez jó hír azért, mert a Forrester szerint a szám magasabb, mint valaha, ugyanis évekig csupán a megkérdezettek negyede-harmada jelezte, hogy felhasználja az adatot, míg 2008-ban 40%-ra ugrott az érték – számolt be David Daniels, a Forrester vezető elemzője, a tanulmány készítője.
Úgy fest tehát, hogy a klikkelés szerinti kategóriába sorolás egyre többekre jellemző. Ugyanakkor, míg a megkérdezett 104 e-mail marketingesnek" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.