A Forrester Research nemrég publikált egy rövid részletet tanulmányából, amely az amerikai felnőtt internetezők közösségi média használati szokásait vizsgálja.
Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár
"Az elemzésben hat, átfedési lehetőséget is biztosító csoportot határoztak meg, úgy mint Alkotók, Kritikusok, Gyűjtők, Csatlakozók, Nézelődők, és Inaktívak. A csoportba kerülést bizonyos online tevékenységek határozták meg, amelyek közül legalább egyben kellett részt venni a felhasználónak, legalább havi rendszerességgel.
- Alkotók: Blogot írnak, Saját honlapot szerkesztenek / publikálnak, Saját videókat osztanak meg másokkal, Saját zenét osztanak meg, Cikkeket vagy történetek írnak, és jelentetnek meg.
- Kritikusok: Értékelnek, véleményt mondanak termékekről, szolgáltatásokról, Hozzászólnak mások blogjához, Online fórumokban vesznek részt, A Wikipediában szócikket írnak, szerkesztenek." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.