Közösségi média - Nézelődő tömegek
2009. október 21. írta: vecseilaszlo

Közösségi média - Nézelődő tömegek

A Forrester Research nemrég publikált egy rövid részletet tanulmányából, amely az amerikai felnőtt internetezők közösségi média használati szokásait vizsgálja.

Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár

"Az elemzésben hat, átfedési lehetőséget is biztosító csoportot határoztak meg, úgy mint Alkotók, Kritikusok,  Gyűjtők, Csatlakozók, Nézelődők, és Inaktívak. A csoportba kerülést bizonyos online tevékenységek határozták meg, amelyek közül legalább egyben kellett részt venni a felhasználónak, legalább havi rendszerességgel.

  • Alkotók:  Blogot írnak, Saját honlapot szerkesztenek / publikálnak, Saját videókat osztanak meg másokkal, Saját zenét osztanak meg, Cikkeket vagy történetek írnak, és jelentetnek meg.
     
  • Kritikusok: Értékelnek, véleményt mondanak termékekről, szolgáltatásokról, Hozzászólnak mások blogjához, Online fórumokban vesznek részt, A Wikipediában szócikket írnak, szerkesztenek." ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr581460387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása