Hogyan célozzunk meg más régiókat?
2009. október 21. írta: vecseilaszlo

Hogyan célozzunk meg más régiókat?

Elgondolkoztunk már azon, hogy weboldalunkkal nemzetközi vizekre evezzünk? Ha ez a tervünk, akkor néhány aranyszabályt be kell tartanunk, hogy valódi sikereket tudjunk elérni.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Az olyan internetes óriások mint a Google, az Amazon, az eBay vagy a Microsoft már bebizonyították, hogy érdemes globális terveket szőni, és a világ minden régióját megcélozni. Ám nem kell ahhoz óriásvállalatnak lenni, hogy megjelenjünk más országokban is, a kis- és középvállalkozások számára is jövedelmező lehet a határokon átívelő üzleti lehetőségek kiaknázása.
A marketing specialisták szerint a siker alapköve a fogyasztók saját anyanyelvükön való megszólítása. Sokan úgy gondolják, elegendő, ha elkészítik az angol portfóliót, és abból majd szemezgessen az egész világ, ám ez helytelen meglátás. A Common Sense Advisory nevű piackutató cég szerint az internetezők több mint 50%-a csakis egy olyan honlapon hajlandó elkölteni a pénzét, amelyen a saját anyanyelvén megírt szöveggel találkozik, a japánoknál és franciáknál pedig 60% fölé emelkedik ez az arány.

A legtöbb marketinges azonban" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr431459286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása