Elgondolkoztunk már azon, hogy weboldalunkkal nemzetközi vizekre evezzünk? Ha ez a tervünk, akkor néhány aranyszabályt be kell tartanunk, hogy valódi sikereket tudjunk elérni.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Az olyan internetes óriások mint a Google, az Amazon, az eBay vagy a Microsoft már bebizonyították, hogy érdemes globális terveket szőni, és a világ minden régióját megcélozni. Ám nem kell ahhoz óriásvállalatnak lenni, hogy megjelenjünk más országokban is, a kis- és középvállalkozások számára is jövedelmező lehet a határokon átívelő üzleti lehetőségek kiaknázása.
A marketing specialisták szerint a siker alapköve a fogyasztók saját anyanyelvükön való megszólítása. Sokan úgy gondolják, elegendő, ha elkészítik az angol portfóliót, és abból majd szemezgessen az egész világ, ám ez helytelen meglátás. A Common Sense Advisory nevű piackutató cég szerint az internetezők több mint 50%-a csakis egy olyan honlapon hajlandó elkölteni a pénzét, amelyen a saját anyanyelvén megírt szöveggel találkozik, a japánoknál és franciáknál pedig 60% fölé emelkedik ez az arány.
A legtöbb marketinges azonban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.