Több mint 5 százalékkal csökkent az amerikai online hirdetési piac az első félévben az egy évvel korábbihoz képest.
Forrás: Market!ng&Media
"Az amerikai hirdetők 10,9 milliárd dollárt költöttek el az interneten 2009 első hat hónapjában, ez 5,3 százalékos visszaesést jelent 2008 hasonló időszakához képest – közölte az Interactive Advertising Bureau (IAB). Továbbra is a keresőmarketing a legkedveltebb hirdetési forma az online reklámot választók között, az első félévben 5,1 milliárd dollár volt a szegmens bevétele, amely igen kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz viszonyítva.
Ha nem is drámai mértékben, de csökkent a display hirdetésekből származó bevétel. Az év első hat hónapjában" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.