Méretesre sikerült az idei IH is. Kb. 1 200 fő, az eddigi legtöbb stand és előadás, beszélgetés.
Forrás: Dunder.hu
Szerző: Dunder Krisztián
"Nem a válságról szólt a két nap, de biztos, hogy sokan amiatt jöttek el idén. Tanulni, kapcsolatot építeni, üzletelni. Valaki úgy fogalmazott: az arcok ugyanazok, csak a névjegykártyák változtak. Én a közösségi optimalizáció beszélgetést vezettem, rövid beszámoló következik.
Az SMO, mint téma, kerekasztal beszélgetés formátumban zajlott, Doransky vezette fel. A Tihany terem gyakorlatilag tele volt. Mindössze 10-15 felemelt kéz sejtette azt, hogy ez már egy ismert téma, így egyszerre kellett az alapokról beszélgetni és akár tippet adni arra vonatkozóan, merre induljon, aki foglalkozni akar vele a jövőben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.