[...] Közösségi optimalizálás éveken át homályos és többé kevésbé etikátlan marketing technikák gyűjtőfogalma volt.
Forrás: Doransky.hu
Szerző: Dobó Mátyás
"Ha valaki közösségi optimalizálással foglalkozott, az többnyire nem jelentett mást, mint mindenféle iWiW-hez, MyVIP-hez hasonló közösségi oldalon tömkelegével létrehozott csoportokat, ál profilokat, valós profilokat és ezekhez kapcsolódó rendszer szintű email aktivitásokat. A kistarcsai diszkótól kezdve, az örök életet biztosító lábkrémig mindenki a barátunk akart lenni, invitált minket csoportba és próbált meg elérni rendszerüzeneteken keresztül. A legtöbb rendszer azonban alkalmatlan volt a kampányok követésére és minőségi mérésére, így függetlenül e tevékenységek hatásától kevés konkrétumot lehetet a kampányok eredményességével kapcsolatban felmutatni, pusztán annyit, hogy a Coca-Cola-nak 100.000 barátja lett. És?
Az utóbbi másfél évben végre a puha számoktól - hányan léptek be a csoportokba, kik vettek fel ismerősnek - eljutottunk oda, hogy mérhető területté vállt a közösségi média és ennek egyetlen fontos oka van, a közösségi oldalak átalakulóban vannak" ... >>
Kapcsolódó információk:
Forrás: SMO - Közösségi Marketing Optimalizálás
Az SMO az internet marketing, látogatottságnövelés és keresőoptimalizálás jelene, és jövője!
Forrás: SEO Hungary
- Social media optimization (From Wikipedia, the free encyclopedia)
Forrás: Wikipedia.org
Forrás: Index.hu
Forrás: http://www.masternewmedia.org/
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.