Reagálni kell az internet szülte kihívásokra, csupán új, az eddigiektől eltérő üzleti modellek hozhatnak pénzt a XXI. század közösségi oldalak és letöltések fémjelezte virtuális világában.
Forrás: napló-online.hu
Szerző: Szabó Péter Dániel
"Gerd Leonhard amerikai média futurista mondta ezt kedden, a 10. Internet Hungary konferencián a Balaton-parti településen. A Zene jövője című könyv, illetve a Music 2.0 internetes kiadvány révén ismertté vált szakember az elmúlt években 21 országban száznál is több provokatív, elgondolkodtató előadást tartott, s nem volt ez másképp a hazai webes szakmai jubiláló seregszemléjén sem.
- A világ internetes forgalmának öt százaléka ma már a Facebook-on (amerikai közösségi portál, hasonló a magyar iWiW-hez – a szerző.) zajlik, ami döbbenetes mennyiségű felhasználó tartalmat és sok millió egymáshoz kapcsolódó embert jelent.
Ugyanez igaz azonban a YouTube videómegosztó és a Flickr fotómegosztó oldalra vagy épp az első látásra csupa szemetet rejtő Twitterre is, az egész rendszer a megosztott tartalmakra épül, s épp ez a forradalmi a korábbi, úgymond felülről szabályozott és szolgáltatott információáradathoz képest - emelte ki az internet jelenlegi helyzetét elemezve Gerd Leonhard.
A világháló jövőjét taglalva elmondta, a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.