Egy friss kutatás rávilágít az európai internetes vásárlók kimagasló elégedetlenségére az online ügyfélszolgálatokkal kapcsolatosan. Ez pedig óhatatlanul maga után vonja a kereslet megcsappanását, s a vásárlási szándéktól való elállást.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Nem egy olyan tanulmány került már fel a webre, amely az ügyfélszolgálat szerepének a fontosságát taglalta, s arra ösztönözte az internetes kereskedőket, hogy törekedjenek e tekintetben a legjobb minőségre. A számos jó tanács, a tucatnyi felhívás ellenére is azonban az öreg kontinensen nem érezhető ilyen irányú változás, a legtöbb portál tulajdonos nem veszi figyelembe a feddést, és továbbra sem lépett egy magasabb szintre ezt illetően. Az Art Technology Group (ATG) piackutató cég aktuális, közel 7 ezer szörfölő bevonásával készített jelentésének végkövetkeztetése sajnálatos módon még mindig az, hogy az uniós régióban élő internetezők továbbra is elégedetlenek az ügyfélszolgálatok teljesítményével. S a felmérésből származó legelkeserítőbb adat az, hogy a megkérdezettek negyede" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.