Interneten 3 millióan, a lakosság 41 százaléka vásárolt Ausztriában az elmúlt egy évben. A férfiak 46%, a nők 36%. A 25-34 évesek 62 százaléka, a 16-24 évesek 58 százaléka. Könyveket, újságokat, e-könyveket vásárolnak a legtöbben.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"Die Ergebnisse der Erhebung "Computer- und Internetnutzung in Haushalten 2009" zeigen, dass bereits 2,6 Mio. Personen im Alter von 16 bis 74 Jahren in den letzten zwölf Monaten vor dem Befragungszeitpunkt Waren oder Dienstleistungen im Internet eingekauft haben, das entspricht 41% der Bevölkerung dieser Altersgruppe. Seit 2003 ist dieser Anteil um 30 Prozentpunkte auf das fast Vierfache gestiegen." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.