Egy friss felmérésből az derül ki, hogy a mobilfelhasználók nem túl fogékonyak az online hirdetésekre. Az iPhone-tulajdonosok körében a legkevésbé népszerű ez a reklámforma.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző. Genda Csongor
"Annak ellenére, hogy egyre több olyan jelentés lát napvilágot, amelyben a szakemberek a mobilreklám fényes jövőjéről beszélnek, igen csekély számban fogadják el a felhasználók a maroktelefonos bannereket. A Chitika piackutató cég adatai azt igazolják, hogy a mobilról internetező személyeknek csupán a 0.48%-a kattint rá szörfölés közben felvillanó bannerekre, míg a PC-felhasználók körében szinte kétszer ilyen magas a klikkelési arány. A szakemberek szerint ennek az lehet az oka, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.