Az idén az aktívan, vagyis legalább hetente netezőknek már több mint a háromnegyede vásárolt legalább egyszer a világhálón. Az online vásárlási kedv folyamatosan emelkedik, tavaly ugyanez a mutató még nem érte el a 63 százalékot.
Forrás: Világgazdaság Online
"A gyakori internetezőkön belül 40-ről 46 százalékra nőtt azok aránya, akik az elmúlt egy évben legalább egyszer vásároltak a weben – áll a Kutató Centrum felmérésében. Az online kereskedelem népszerűségének növekedését a vásárlók számának lendületes gyarapodásán túl a vásárlási gyakoriság emelkedése is mutatja. Az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer online vásárlók között 37 százalékról 46-ra nőtt azok aránya, akik legalább négy alkalommal vettek valamit a világhálón keresztül, míg a mindössze egyszer vásárlók aránya 10 százalékponttal csökkent.
A webboltokat mind az idei, mind a tavalyi vizsgálat alapján" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.