Nők közösségi hálózatokon Amerikában
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
- "A nők 49 százaléka magáncélból naponta 1-2 órát tölt az interneten, 48 százalék munka céljából 5 vagy annál is több órát Amerikában.
- Négy vagy több közösségi oldalnak 48 százalék tagja, háromnak 17 százalék, kettőnek 21 százalék, egynek 11 százalék, egynek sem 4 százalék.
- Facebookon tag 83 százalék, LinkedIn portálon 73 százalék, Twitteren 55 százalék, MySpyce oldalon 41 százalék.
- Barátoktól értesült először a közösségi hálózatról 63 százalék, a neten való böngészés közben 45 százalék." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.