Nők közösségi hálózatokon Amerikában
2009. október 02. írta: vecseilaszlo

Nők közösségi hálózatokon Amerikában

Nők közösségi hálózatokon Amerikában


Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó

  • "A nők 49 százaléka magáncélból naponta 1-2 órát tölt az interneten, 48 százalék munka céljából 5 vagy annál is több órát Amerikában.
     
  • Négy vagy több közösségi oldalnak 48 százalék tagja, háromnak 17 százalék, kettőnek 21 százalék, egynek 11 százalék, egynek sem 4 százalék.
     
  • Facebookon tag 83 százalék, LinkedIn portálon 73 százalék, Twitteren 55 százalék, MySpyce oldalon 41 százalék.
     
  • Barátoktól értesült először a közösségi hálózatról 63 százalék, a neten való böngészés közben 45 százalék." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr91418704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása