Leáldozóban az európai e-mail kampányok csillaga?
2009. október 01. írta: vecseilaszlo

Leáldozóban az európai e-mail kampányok csillaga?

Évek óta először fordul elő, hogy visszaesést észlelnek a szakemberek az e-mail marketing kattintási arányait illetően. Ennek oka feltehetőleg az elektronikus üzenetek számának a megnövekedésében keresendő.

Forrás:
Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Az Epsilon International aktuális jelentésében az olvasható, hogy az e-mail kampányok már nem annyira sikeresek, mint eddig voltak, hiszen eddig folyamatosan a szegmens gyarapodásáról szóltak a tanulmányok, ám most először visszaesést mértek az elemzők. Ez a tendencia nem csupán elszigetelten érezhető, hanem az öreg kontinens több fejlett államában is (Németország, Franciaország, Nagy-Britannia) alacsonyabb számokkal kellett szembesülniük a hírlevélküldőknek. S ha megtekintjük az adatokat, akkor láthatjuk, hogy nem is csupán egy-két százalékos, hanem ennél jóval nagyobb visszaesésről van szó. A legnagyobb érvágást" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr161418513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása