Évek óta először fordul elő, hogy visszaesést észlelnek a szakemberek az e-mail marketing kattintási arányait illetően. Ennek oka feltehetőleg az elektronikus üzenetek számának a megnövekedésében keresendő.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"Az Epsilon International aktuális jelentésében az olvasható, hogy az e-mail kampányok már nem annyira sikeresek, mint eddig voltak, hiszen eddig folyamatosan a szegmens gyarapodásáról szóltak a tanulmányok, ám most először visszaesést mértek az elemzők. Ez a tendencia nem csupán elszigetelten érezhető, hanem az öreg kontinens több fejlett államában is (Németország, Franciaország, Nagy-Britannia) alacsonyabb számokkal kellett szembesülniük a hírlevélküldőknek. S ha megtekintjük az adatokat, akkor láthatjuk, hogy nem is csupán egy-két százalékos, hanem ennél jóval nagyobb visszaesésről van szó. A legnagyobb érvágást" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.