Csak az online médiaköltések növekedtek Amerikában
2009. szeptember 30. írta: vecseilaszlo

Csak az online médiaköltések növekedtek Amerikában

A teljes médiaköltés 14%-kal csökkent Amerikában 2009. első félévben, az előző év azonos időszakához képest. Csak a képes online médiaköltések növekedtek 7%-kal, ami elsősorban az FMCG (napi fogyasztási cikk) gyártók médiaköltségvetéseiben történt átcsoportosítások eredménye.
A legnagyobb visszaesést a rádiók szenvedték el 25%, a napilapok 24% és a magazinok 21%. A kültéri hirdetések 16%-kal estek, a televízió 10%-kal.


Forrás:
Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Total measured advertising expenditures in the first six months of 2009 fell 14.3 percent versus a year ago, to $60.87 billion, according to data released today by TNS Media Intelligence, the leading provider of strategic advertising and marketing information. Ad spending during the second quarter of 2009 was off 13.9 percent compared to last year, the fifth consecutive quarter of year-over-year declines.

“The rate of decline in ad spending was level throughout the second quarter,” said Jon Swallen, SVP Research at TNS Media Intelligence." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr571416161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása