A vásárlási ciklus a keresőben
2009. szeptember 30. írta: vecseilaszlo

A vásárlási ciklus a keresőben

Az offline vásárlásokra jellemző vásárlási ciklus iskolapéldája alapján a először felébred bennünk az igény vagy az érdeklődés egy bizonyos termék iránt, majd az érdeklődés növekedésével, a termék iránti vágyon keresztül eljutunk annak megvásárlásáig.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán, magyar AdWords csapat, Dublin


"Tegyük fel, hogy Laci Karácsonyra meg akarja lepni a barátnőjét valamivel. Gondolkozik különféle ajándékötleteken, és úgy dönt, hogy szórakoztatóelektronikai cikkel örvendezteti meg a kedvesét. Aranyvasárnap Laci elhatározza, hogy egy hordozható MP3 lejátszó lesz az ajándék. Laci megkeresi a megfelelő paraméterekkel rendelkező márkát és típust, majd utánanéz, hogy hol és mennyiért lehet azt megkapni. A zárás előtti utolsó órában Laci megveszi az MP3-lejátszót, majd szenteste egy nyolcgigás iPod Nano kerül a fa alá.

Ez az offline vásárlási ciklus egy kicsivel gyorsabban lezajlik az online vásárlások során is, ráadásul a vásárlási ciklus egyes szakaszai gyönyörűen kitapinthatók a keresőkbe írt kifejezéseken. Laci és az MP3-lejátszó előbb felvázolt találkozását a keresőkifejezések sorrendjében valahogy így látja egy kereső:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr481416178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása