ROI - a beruházási megtérülés bemutatása
2009. szeptember 28. írta: vecseilaszlo

ROI - a beruházási megtérülés bemutatása

Az AdWords használatában elért sikerekhez kulcsfontosságú a beruházási/ráfordítási megtérülés (ROI - Return on Investment) fogalmának a megértése, ami nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy jól megalapozott döntéseket tudj hozni AdWords kampányaiddal, és összességében a cég online marketingjével kapcsolatban.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény

"Mi az a beruházási megtérülés?
Az AdWords beruházási megtérülése (ROI) azt fejezi ki, hogy az AdWords-hirdetésekre fordított összeg milyen mértékű hasznot termel a hirdetőnek. A beruházási megtérülés megállapításához először meg kell határozni a hirdetés céljait. Néhány gyakran előforduló cél:

  • (Online vagy offline) eladás
  • Ügyfelek generálása a terméked/szolgáltatásod iránti érdeklődőkből
  • A márkatudatosság vagy a termékek és szolgáltatások ismertségének a növelése

Hogyan számítható ki a beruházási megtérülés?
Ha tisztában vagy a céljaid értékével (például egy eladás haszonkulcsával), és tudod, mennyit költöttél az AdWordsben a cél elérésére, akkor meg tudod határozni a beruházási megtérülését:" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr451407058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása