Az internetes kereskedelem nagyobb mértékű elterjedésének legfőbb gátja a bizalomhiány - állapítja meg egyöntetűen szinte minden, a témával foglalkozó kutatás. (Megjegyzem, szerintem elég szép ütemben terjed az internetes vásárlás. Anno a NetPiacnál az egyik legnagyobb problémát a növekedés finanszírozása jelentette. Nagy baj, ha nincs megrendelés, de az is, ha olyan sok van, hogy nem bírjuk teljesíteni.) Az emberek egy része bizalmatlan nem csak az e-kereskedőkkel, hanem általában az internettel szemben.
Forrás: e-kereskedelem tanácsadás
Szerző: Kis Ervin Egon
"A bizalmat úgy lehet leginkább erösíteni, ha világosan és nyíltan kommunikálunk. Például nem sumákolunk az árak áfa-tartalmával, a szállítási díjjal, a termék paramétereivel, a kereskedő személyével, a várható szállítási időponttal (stb.) kapcsolatban. Valamirevaló webshopnál nem is férhet kétség ezen adatok meglétéhez és pontosságához, és a SzEK.org tagjai természetesen a valamirevaló kategóriába tartoznak. Készült egy vizsgálat, amely során az Ormós Ügyvédi Iroda munkatársai (ők nagyon rá vannak állva az e-businessre) átnézték a kereskedelemmel foglalkozó tagok oldalait." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.