Bing - A keresőpiac Pepsi kólája?
2009. szeptember 22. írta: vecseilaszlo

Bing - A keresőpiac Pepsi kólája?

"Hypodermics on the shores, - China's under martial law - Rock and Roller cola wars, - I can't take it anymore"
Billy Joel - We didn't start the fire


Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár

"A 20. században a világ sok mindenen keresztülment,  beleértve a rock & rollt, a Watergate-botrányt, vagy éppen a kóla-háborút. Az utóbbihoz kísértetiesen hasonló küzdelmet azonban napjainkban már a digitális világban vívják.

A Microsoft pénzt, és energiát nem kímélve próbálja meg beérni a keresőpiacon újdonsült technológiai riválisát, a hírek szerint nagyjából 100 millió dollárt költve a bevezető kampányra.

A Bing azonban a szoftveróriás legnagyobb igyekezete ellenére is jelentős hátránnyal indul a versenyben, hiszen az első tesztek, és hírek alapján a keresési eredmények a minőség viszonylatában bizony nem sokban különböznek a Google által kínált találatoktól.
A legtöbb ilyen összehasonlító elemzés és cikk az interneten a teljes, komplex keresési szituációt próbálja megragadni, beleértve a logót, kezelőfelületet, felkínált funkciókat stb., emiatt viszont nem lehet az "elégedettség" szintjét szétbontani az egyes tényezők mentén.
Ha a felhasználó úgy érzi," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr601396320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása