Az alábbiakban az egyik leghatékonyabb online megjelenési formát fogom bemutatni Önnek egy kicsit részletesebben, gyakorlati tanácsokkal fűszerezve. Ha Ön kevésbé járatos az Internetes hatékonyságnövelésnek ebben a részterületében, vagy igazából egyáltalán nem, hogy mi ez és miért fontos, akkor szerintem olvasson tovább…
Forrás: Webcomm - Internethatékonyság - online marketing
Szerző: Bogschütz Dániel
"PPC reklámok: mik ezek és miért hatékonyak?
A PPC (vagy CPC) hirdetések a hazai online reklámok legújabb generációjához tartoznak. Persze ez a fajta fizetési lehetőség nem új keletű, de hazánkban az utóbbi években kezdte meg hódító hadjáratát.
A Pay per Click (vagy Cost per click) kattintás alapú elszámolást jelent, azaz csak azok után a megjelenések után fizet a hirdető cég, amire rákattintanak az érdeklődők, ezáltal a hirdető oldalán folytatva tovább a böngészést.
Az, hogy végül kiből lesz ügyfél, az már a vállalti webszájton és a cégen múlik, mindenesetre elmondható, hogy ha egy vállalkozás jól használja a PPC kampányokat, akkor ezzel az egyik leghatékonyabb és legjobb ár/érték aránnyal rendelkező megoldással elérheti minden hirdető álmát, költségcsökkentés mellett a kampány hatékonyságának növekedését.
De milyen dolgokra figyeljen, ha kellő rutin nélkül szeretne eredményeket elérni a kattintás alapú reklámok világában? Már itthon is több vállalat kínál eredményes hirdetési megoldásokat PPC alapon. Az elv a legtöbb esetben hasonló, ezért a gyakorlati alkalmazást egy konkrét rendszeren a Google Adwords-ön keresztül mutatom be.
A hirdetések" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.