Mire jó egy béna céges weboldal?
2009. szeptember 18. írta: vecseilaszlo

Mire jó egy béna céges weboldal?

Miért elavult, csúnya és unalmas a vállalati weboldalak többsége annak ellenére, hogy ma már viszonylag könnyű elfogadható áron internetes oldalt készíteni.

 
Szerző: Turcsán Tamás
 
"A kisvállalkozások többsége azt gondolja, hogy elegendő egyszer befektetni a cég internetes megjelenése érdekében. Sőt, sokan még az egyszeri ráfordítást is feleslegesnek érzik. A weboldal, illetve az internetes jelenlét azonban egyáltalán nem ilyen egyszerű kérdés, hiszen ha a versenytársainknak jobb, szebb, elérhetőbb és használhatóbb oldaluk van, akkor jelentős előnyre tehetnek szert.
 
Teljesen logikus, hogy nem kell minden vállalkozásnak saját webszerkesztőt alkalmaznia, de nem árt pontosan végig gondolni, hogy mit és hogyan szeretnénk az interneten elhelyezni. Ha az elképzelések körvonalazódtak jöhet a kivitelezés.
 
Béna oldal százezerért
Ha van egy vázlatos elképzelésünk arról, hogy mennyire legyen összetett az oldalunk, keressünk szakembert aki képes pontos ütemezést, árajánlatot adni leendő webes felületünkre.
 
Ne barkácsoljunk! Nincs értelme 2009-ben olyan oldalt elindítani, amely semmilyen haszonnal nem kecsegtet." ... >>
 
 
Kapcsolódó segítség:
 
 
 
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr291389942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liora · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.09.18. 12:38:58

Ez tipikus jelenség. Egyszer voltam állásinterjún egy magyar kisvállalkozásnál, ahol ezer dolgot kellett volna csinálnom (telefon, posta, adatbáziskezelés, brosúrák gyártása fotosoppal satöbbi), és azt is megkérdezte az ügyvezető, hogy nem értek-e véletlenül a dinamikus html-programozáshoz meg a javascripthez. Mondtam neki, hogy nem nagyon:) De profit már nem akart megbízni. Aztán végül nem oda kerültem. Lehet, hogy szerencsére?
süti beállítások módosítása